آذین کوچولوی ما

شانزدهمین روز - 17 اردیبهشت 91

1391/2/17 1:50
587 بازدید
اشتراک گذاری

الیاسی

آذینی

الان یکی از بهترین دقایق زندگی منه الیاس، کاش بودی

در تاریخ 1391/2/16 ساعت 11:30 اولین واریزی رو داشتیم واااااااااااااااای باورم نمیشه عزیزم از اون خوشحال کننده تر اینه که الان ساعت 1:45 بامداد 2/17 هستش و الان فهمیدم که گوگل در اولین آپدیتش به سایتمون پیج رنک 1 رو داده، کاش غرق بوسه ت می کردم الیاسی

دیدی بالاخره زحمتامون داره نتیجه میده آقایی

خدا رو شکر

خدا رو صدهزار مرتبه شکر

دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

AZADEH
17 اردیبهشت 91 11:46
سلام من امروز وارد این سایت شدم دنبال آهنگ قیصر بودم که به طور اتفاقی این سایت را دیدم نمیدونم اهل کدوم شهر وکجایی با اجازت تموم نوشته هاتو خوندم از ته قلبم از خدا می خوام هر چی توی دلت آرزوشو داری بهش برسی همسرت وفرزندت با یه کار خوب وزندگی آرام وشاد


خوش اومدی آجی
فقط میتونم بگم یه دنیا ممنون...