آذین کوچولوی ما

به تو وابسته شدم ...

1390/9/30 15:24
5,731 بازدید
اشتراک گذاری

من از این فاصله ها بیزارم

من تو رو عشق تو رو کم دارم

من دلم میخواد کنارم باشی

میتونی همیشه یارم باشی

میتونی فاصله رو برداری

یا منو تو حسرتت میذاری

تو که هم صحبت این شبهامی

آخرین دلخوشی دنیامی

به تو وابسته شدم این روزا

تو رو هر شب میبینم تو رویا

بگو درکم میکنی میفهمی

یا که بی تفاوتی بی رحمی

به تو وابسته شدم این روزا

تو رو هر شب میبینم تو رویا

میدونی چقدر برات دلتنگم

من با احساس خودم میجنگم...

 

 

 

 


 

 

 

سلام مامانی ، خوبی خانوم خوشگله؟

مامانی دورت بگرده این آهنگ رو بابایی به من تقدیم کرده


خیلی دوووووووووووووووووووووووووووووووووسش دارم 


دانلود آهنگ به تو وابسته شدم این روزا


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رهگذر
14 مرداد 91 22:57
واقعا" دستت درد نکنه خیلی وقته که دنبال این آهنگ میگردم این آهنگ و تقدیم میکنم به بچه ام که هنوز 7 ساله در حسرت شم 7 ساله که بچه دار نمیشم برام دعا کنید