آذین کوچولوی ما

بابایی از دستم دلخوره آذینی

1390/12/6 17:08
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آذینم

خوبی مامانی؟ بوس رو تموم تن کوچولوتماچ

امورز با بابایی رفتیم رشت

رفتیم پارک

رفتیم سینما

 

با هم ناهار خوردیم

...

کلی بهمون خوش گذشت اما بابایی همش غمگین بود نمیدونم چش شده ، شاید دیگه دوستم نداره آذینی؟؟؟؟

الان باهاش حرف زدم با اینکه یه ساعته که از هم جدا شدیم اما دلم داره براش پر میکشه آذینناراحت

کاش پیشم میموند

کاش میدونستم چشه

کاش بهم میگفت

کاش

کاش

کاش

شاید دیگه دوسم نداره......شایدم من دارم اشتباه میکنم


امیدوارم که اشتباه کرده باشم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
25 بهمن 90 22:48
روز عشاق رو به شما و همسر گرامی تون تبریک عرض می کنم و امیدوارم همیشه زندگی شاد و خرمی رو در کنار هم سپری کنید . با قدم گذاشتن به دنیای مجازی ملیسا جان ، این حقیر رو خوشحال کنید و از اون مهمتر با گذاشتن یک کامنت ، این روزها رو برای ملیسا جاودانه نگهدارید . پیشاپیش ممنونم از حضور شما