آذین کوچولوی ما

هیچ کس هیچ کس هیچ کس هیچ کس تا حالا اینطوری به احساسم شک نکرده بود

1390/11/9 15:18
267 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ کس هیچ کس هیچ کس هیچ کس تا حالا اینطوری به احساسم شک نکرده بود 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

دلم فقط هوای گریه داره 

خیلی راحت منو کنار گذاشتی

تو گفتی تو به من گفتی دوروغگو تو به من شک کردی

تو منو هیچی حساب نکردی

تو از طرف من فکر کردی

تو منو رنجوندی

من داشتم بهت التماس میکردم ولی تو دلت سنگ شده

تو منو از تو خالی کردی

منو احساسمو خورد کردی 

این حرفه اخرمه اینو با چشم گریون مینویسم این رفتار حقم نبود نبود نبود نبود نبود :(

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)